E-post
Behandling af e-post
Almindelig e - post og sikker e-post sendt til Ærø Kommune modtages i Borgerservice,
hvorfra det videresendes til den respektive afdeling, der skal forestå den egentlige sagsbehandling.
Kommunens målsætning for sagsbehandlingstider er varierende afhængig af, hvad det drejer sig om og afhængig af om sagen skal politisk behandles.
Ærø Kommune tilstræber så korte sagsbehandlingstider som muligt.
Du er altid velkommen til at kontakte os, og høre hvor langt din henvendelse er, og hvornår du kan forvente et svar.
Sikker e-post
Digital Signatur giver afsender og modtager sikkerhed for rette identitet.
Med Digital Signatur kan du sende personlige og fortrolige oplysninger sikkert med e - post.
Den digitale signatur signerer og krypterer dine e - post, så oplysningerne ikke kan misbruges.
Ønsker du at sende digital post kan du gøre det via dette link.
Ønsker du at sende sikker e-post til Ærø Kommune, skal du benytte din digitale postkasse via borger.dk.
Personlige og fortrolige oplysninger skal aldrig sendes via mail, men som digital post.
Almindelig e-post
Vil du derimod blot have tilsendt informationsmaterialer, eller give kommunen andre meddelelser, som ikke kræver videregivelse af dit CPR-nummer og andre fortrolige eller følsomme oplysninger, kan du skrive en e - post til kommunen på normal vis.
Til almindelig e - post til Ærø Kommune, skal du benytte følgende adresse post@aeroekommune.dk